Anulare DPF/FAP

Anulare filtru particule DPF/FAP

DPF (Diesel particulate filter ) sau FAP (Anti-particulate filter) este un sistem pentru eliminarea particulelor din gazele de eşapament generate de motoarele diesel.
În funcţie de model, exista doua sisteme: Filtrele de particule diesel fără aditiv sunt utilizate la autovehiculele la care filtrul de particule este poziţionat în apropierea motorului.

Sistemele cu aditiv sunt folosite la autovehiculele la care nu este posibilă o dispunere a filtrului de particule în apropierea motorului. Filtrul cu strat catalitic de acoperire funcţionează fără aditiv şi beneficiază de un nivel de acoperire care conţine metale nobile, cu efect dublu. La regenerarea pasivă se realizează o transformare treptată şi lină în CO2 a calaminei depuse în catalizator.

Acest proces se declanşează la o temperatură cuprinsă între 350 - 500 °C şi se efectuează continuu, fără a necesita măsuri suplimentare, în special la rularea pe autostradă. Numai în cazul utilizării mai îndelungate cu nivel redus de sarcină, de exemplu în traficul urban, la fiecare 1.000 până la 1.200 kilometri, prin intermediul unei majorări active a temperaturii gazelor de eşapament până la aproximativ 600 °C, este asigurată o regenerare suplimentară a filtrului.

Particulele depuse în filtru sunt arse la această temperatură. În cazul sistemelor cu aditiv, acesta este utilizat pentru reducerea temperaturii de aprindere a calaminei la aproximativ 500 °C. În funcţie de stilul de condus, este necesară o regenerare la fiecare 500 până la 700 km. Aditivul este clătit automat la fiecare alimentare cu carburant pentru a ajunge în rezervorul de carburant.

Un litru de aditiv este suficient pentru o cantitate de aproximativ 2.800 de litri de carburant.
Problemele des cauzate de FAP / DPF (filtrul de particule):

» Puterea scazuta a autovehiculului
» Becuri aprinse, mesaje de avertizare in bord
» Consumul crescut de combustibil

Dezactivarea filtrului FAP / DPF (Diesel Particulate Filter) este binevenita dacă luăm în considerare prețul ridicat pentru inlocuirea acestuia (aproximativ 1000 euro) sau timpul pierdut cu regenerarea lui.

Prin dezactivare nu vor mai exista niciodata probleme cu filtrul de particule, nu va mai trebui regenerat și nu vor mai exista becuri aprinse în bord. Filtrul DPF/FAP odata dezactivat poate fi indepărtat fizic de pe mașina dvs.

Prețul variază între 250 -500 euro în funcție de model. Vă rugăm să solicitați telefonic la 0737.242.839 oferta de preț pentru anularea filtrului de particule la modelul dvs. de mașina.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu